מה גרם למותם של 3 פגים?
שלושה פגים מתו בחודשים האחרונים בבתי חולים שונים, כתוצאה משימוש שעשו הרופאים בקטטר להחדרת מזון ותרופות לגופם. משרד הבריאות אסר על השימוש בקטטר. צפו בראיון עם פרופסור יעקב קווין, מנהל הפגייה בתל השומר

פורסם:
מצאתם טעות לשון?
שלושה פגים מתו בחודשים האחרונים בבתי חולים שונים, כתוצאה משימוש שעשו הרופאים בקטטר להחדרת מזון ותרופות לגופם. משרד הבריאות אסר על השימוש בקטטר. צפו בראיון עם פרופסור יעקב קווין, מנהל הפגייה בתל השומר
