מחר: שביתה ברשויות המקומיות
עובדי הרשויות המקומיות יפתחו מחר בשביתה על רקע פגיעה בתנאי שכרם. מצד אחד לא יירשמו דוחות חניה, אך מצד שני הזבל ייערם ברחובות

פורסם:
מצאתם טעות לשון?
עובדי הרשויות המקומיות יפתחו מחר בשביתה על רקע פגיעה בתנאי שכרם. מצד אחד לא יירשמו דוחות חניה, אך מצד שני הזבל ייערם ברחובות
