כדאי לדעת: מצביעים בפתק אחד
כדאי מאד שנעמיד דברים על דיוקם: ההצבעה בבחירות היא בפתק אחד. לא שני פתקים. להפתעתנו, יש מי שחשב שמדובר בשני פתקי הצבעה. ומה קורה עם הקמפיינים?


פורסם: | עודכן:
מצאתם טעות לשון?
כדאי מאד שנעמיד דברים על דיוקם: ההצבעה בבחירות היא בפתק אחד. לא שני פתקים. להפתעתנו, יש מי שחשב שמדובר בשני פתקי הצבעה. ומה קורה עם הקמפיינים?

