שנה למבצע "עופרת יצוקה"
לפני שנה בדיוק, ב-27 בדצמבר 2008 בשעות הצהרים, יצא צה"ל למבצע עפרת יצוקה, במטרה להפסיק את ירי הקסאמים לעבר שדרות ועוטף עזה

פורסם:
מצאתם טעות לשון?
לפני שנה בדיוק, ב-27 בדצמבר 2008 בשעות הצהרים, יצא צה"ל למבצע עפרת יצוקה, במטרה להפסיק את ירי הקסאמים לעבר שדרות ועוטף עזה
