הסכם חדש על העלאת שכר המינימום
מה יישאר מההסכם בין ההסתדרות למעסיקים על העלאת שכר המינימום? ? הבוקר הצדדים הודיעו בחגיגיות על העלאת השכר ל-4300 שקלים בתוך שנתיים, אלא שמאוחר יותר התברר שהאוצר מתנגד ושהדרך ליישום עדיין ארוכה
מצאתם טעות לשון?
מה יישאר מההסכם בין ההסתדרות למעסיקים על העלאת שכר המינימום? ? הבוקר הצדדים הודיעו בחגיגיות על העלאת השכר ל-4300 שקלים בתוך שנתיים, אלא שמאוחר יותר התברר שהאוצר מתנגד ושהדרך ליישום עדיין ארוכה