במקום להתקשר - טוענים "לא זמין"
לפני חצי שנה עבר החוק שמחייב את שירותי הלקוחות של החברות השונות להתקשר אלינו בחזרה, אם הן לא ענו לנו בתוך שלוש דקות, אבל מתברר שבחודשים שחלפו מצאו החברות דרך להתחמק גם מזה. במקום להתקשר הם שולחים הודעה שלפיה לא היינו זמינים
לי נעים - לא לשימוש
חדשותפורסם:
מחברת הוט נמסר בתגובה כי היא מקפידה לקיים אחר הוראות החוק החלות עליה בנושא וחוזרת ללקוחות בתווכי הזמנים המוגדרים בחוק.
מסלקום לא נמסרה תגובה.
מצאתם טעות לשון?