ירמי אולמרט מתנצל על התקיפה
ירמי אולמרט, ויו"ר איגוד הכדורסל לשעבר, תקף בתום המשחק כתב של ערוץ הספורט, שאיבד את ההכרה ופונה לבית חולים. עכשיו מתנצל אולמרט ואומר: אין הצדקה למעשיי
מצאתם טעות לשון?
ירמי אולמרט, ויו"ר איגוד הכדורסל לשעבר, תקף בתום המשחק כתב של ערוץ הספורט, שאיבד את ההכרה ופונה לבית חולים. עכשיו מתנצל אולמרט ואומר: אין הצדקה למעשיי