סדק ראשון בפורום השביעייה: יעלון בעד חקירה בינ"ל
המשנה לרה"מ יוצר סדק ראשון בפורום השביעייה: השר משה (בוגי) יעלון מתבטא הודיע היום כי בניגוד לדעה הרווחת בפורום, הוא בעד ועדת חקירה בינ"ל לבדיקת תוצאות המשט
מצאתם טעות לשון?
המשנה לרה"מ יוצר סדק ראשון בפורום השביעייה: השר משה (בוגי) יעלון מתבטא הודיע היום כי בניגוד לדעה הרווחת בפורום, הוא בעד ועדת חקירה בינ"ל לבדיקת תוצאות המשט