אמריקה משנה אסטרטגיה
שר ההגנה האמריקני אומר הערב שישראל תהיה חלק ממערך ההגנה החדש שמקימה ארצות הברית נגד אירן: "אנחנו פועלים על ישראל כדי שהיא תשפר את יכולות היירוט שלה לטילים ושיש עדיין זמן"
מצאתם טעות לשון?
שר ההגנה האמריקני אומר הערב שישראל תהיה חלק ממערך ההגנה החדש שמקימה ארצות הברית נגד אירן: "אנחנו פועלים על ישראל כדי שהיא תשפר את יכולות היירוט שלה לטילים ושיש עדיין זמן"