איך הפכה קוסובו ליעד נחשק?
קוסובו היא מדינה למודת קרבות בעבר. דווקא היא הופכת עכשיו ליעד תיירותי נחשק. זה קורה בזכות קמפיין מוצלח שמאחריו עומד דווקא משרד פרסום ישראלי. איך זה קרה? ומה לגבי ישראל?
קוסובו היתה עד לאחרונה ה"ילד המצורע" של אירופה, מדינה מוסלמית בת שנתיים בבלקן שחוקיותה מוטלת בספק, עד שהגיע מסע הפרסום הזה, דווקא של משרד פרסום מישראל - מדינה שעוד מסרבת להכיר בקוסובו.
כשהקמפיין החל לפני שנה, רק 33 אחוזים מהאירופאים החזיקו בדעה חיובית על קוסובו, כעבור שנה הנתון הזה כבר עומד על שמונים אחוז. כשאלה הנתונים ומשרד הפרסום הישראלי, נשאלת השאלה: האם הסנדלר הולך יחף?
מצאתם טעות לשון?

