התעללות בשתי בנות בגן ציבורי
שתי ילדות בנות 10 ו-11 ששיחקו בגן ציבורי בראשון לציון הותקפו השבוע באכזריות על ידי חבורת נערות. כעבור יומיים התוקפות נעצרו ואמרו בחקירה – "היה לנו משעמם"
מצאתם טעות לשון?
שתי ילדות בנות 10 ו-11 ששיחקו בגן ציבורי בראשון לציון הותקפו השבוע באכזריות על ידי חבורת נערות. כעבור יומיים התוקפות נעצרו ואמרו בחקירה – "היה לנו משעמם"