דובר צה"ל על ירי צה"ל על ביה"ס: "חמאס נושא באחריות"
דובר צה"ל אבי בניהו מגיב על ירי צה"ל על ביה"ס בעזה ואומר "זה היה ירי תגובתי לירי מתוך המבנה בו שהו גם מפקדים בכירים של חמאס. עם כל הצער חמאס נושא באחריות לדבר הזה"
מצאתם טעות לשון?
דובר צה"ל אבי בניהו מגיב על ירי צה"ל על ביה"ס בעזה ואומר "זה היה ירי תגובתי לירי מתוך המבנה בו שהו גם מפקדים בכירים של חמאס. עם כל הצער חמאס נושא באחריות לדבר הזה"