העבודה בדרך לפרישה מהקואליציה?
במפלגת העבודה מאותתים שנואשו מראש הממשלה והם בדרך החוצה: יותר ויותר קולות, רמים יותר, קוראים לעזוב את הממשלה בשל הקיפאון המדיני. האם הפעם זה רציני?
מצאתם טעות לשון?
במפלגת העבודה מאותתים שנואשו מראש הממשלה והם בדרך החוצה: יותר ויותר קולות, רמים יותר, קוראים לעזוב את הממשלה בשל הקיפאון המדיני. האם הפעם זה רציני?