N12
פרסומת

מרפאת "טרם" בכניסה לבניין מגורים בי-ם

מה הייתם עושים אם רגע אחרי שרכשתם דירה חדשה ומושקעת הייתם מגלים שבמתחם המסחרי שנמצא באותו בניין היה מוקם מוקד לרפואה דחופה - זה בדיוק מה שקרה לדיירים בבניין בכניסה לירושלים. הדיירים טעונים: לא ידענו שבכניסה לבניין ניפגש עם חולים ופצועים, אלונקות ואמבולנסים

ירון אברהם - לא לשימוש
חדשות
פורסם:
הקישור הועתק