הסטרטאפים שלא מדברים עליהם
נדמה שבכל כמה שבועות מדווחים על חברת הזנק ישראלית, סטארט-אפ, שביצעה אקזיט של מיליוני דולרים. אבל יותר מ-95 אחוזים מהחברות שנפתחו – נסגרו ללא הצלחה. מי האנשים שאיבדו מיליונים?
עמרי ברק -ישן
חדשותפורסם:
מצאתם טעות לשון?
נדמה שבכל כמה שבועות מדווחים על חברת הזנק ישראלית, סטארט-אפ, שביצעה אקזיט של מיליוני דולרים. אבל יותר מ-95 אחוזים מהחברות שנפתחו – נסגרו ללא הצלחה. מי האנשים שאיבדו מיליונים?