הסוף למבצעים הפיקטיביים?
חברות רבות נוהגות לצאת במבצעים כמעט מדי יום, אלא שבחלק גדול מהמקרים מדובר במוצר שקיבל מראש תג מחיר מנופח ללא סיבה ונמכר "בהנחה". הצעת החוק של שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן אמורה לשים סוף לתופעה, אך האם החוק דווקא יוביל לעלייה במחירים? בדקנו

תגובת רשת "מתאים לי": "הרשת מבקשת לתקן את דבריה של המוכרת בסניף ולהדגיש שההנחות הרשומות על גבי התוויות הן לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים בלבד".
תגובת רשת "אופטיקנה": בימים אלה נמכרים ברשת דגמים בסוף עונה ומחיריהם בהתאם
תגובת רשת "רויאלטי": "ההנחה בסך 70 אחוז ניתנה ממחיר המחירון, ומיועדת לחברות המועדון בלבד, כאשר הצטרפות למועדון כרוכה בתשלום. כל לקוחה שאינה חברת מועדון משלמת את המחיר המלא".
תגובת רשת "סופר-פארם": סופר-פארם יצאה במהפכת מחירים בקוסמטיקה . מחיר הבושם, כפי שצולם במצלמה הנסתרת , ירד לתשעים ותשעה שקלים באופן קבוע ואינו מחיר מבצע. בסופר-פארם נמכרים מדי יום עשרות אלפי מוצרים ואנו עושים כמיטב יכולתנו למנוע טעויות. אנו מודים על הסבת תשומת הלב.
תגובת רשת "אירוקה": הרשת פועלת על פי חוק. אנו מקפידים להציע ללקוחותינו את המחירים האטרקטיביים ביותר.