ארנה ברי תצטרף לצוות הניהול של Google Cloud כדירקטורית לטכנולוגיית ענן בגוגל העולמית, כך הודיעה היום (שני) החברה.

ברי, מבכירות תעשיות ההייטק והמדע בישראל, לשעבר המדענית הראשית וראש מנהל המו"פ התעשייתי במשרד התעשייה והמסחר, מצטרפת לצוות הניהול של  Google Cloud בתפקיד דירקטור לטכנולוגיה במשרד ה-CTO לענן ב-Google העולמית.

ברי, שכיהנה כמדענית הראשית ומנהלת מערך המחקר והפיתוח התעשייתי של משרד התמ"ת, תיצור במסגרת התפקיד שותפויות עם הלקוחות והשותפים האסטרטגיים של גוגל. ברי היא מהנשים הוותיקות בתעשיית ההייטק בישראל, היא שימשה כשותפה עצמאית בקרן ההון סיכון ג'מיני וכסגנית נשיא וכמנכ"לית מרכז המצוינות של חברת  EMC, תפקיד במסגרתו הובילה את הקמת מרכז הפיתוח של החברה בבאר שבע.

"אני מברך את ד"ר ארנה ברי, מבכירות תעשיית ההייטק הישראלי, ושמח על הצטרפותה ל- "Google", מסר יוסי מטיאס, סגן נשיא להנדסה ומחקר ב-Google, מנכ״ל מייסד של מרכז ההנדסה של Google בישראל. "לאור היכרותי ארוכת השנים עם ארנה, אין לי ספק שמעלותיה הרבות, ניסיונה העשיר במגוון כה רחב של תחומים והיכולת שלה להנהיג תהליכים מורכבים יתרמו לתנופה ולעשייה משמעותית ב- Google Cloud".

ברי מסרה כי "אני שמחה וגאה להצטרף לקבוצה מקצועית ייחודית במשרד ה- CTO של הענן ב-Google העולמית במטרה ללוות מודרניזציה דיגיטלית בגופים עסקיים וציבוריים ולפעול בשיתוף הדוק עם עמיתי במרכז Google בישראל".