מישל תמיר ימונה לסמנכ"ל השיווק של קסטרו
קבוצת קסטרו הודיס מינתה את תמיר כמחליפה של מור פסו אבלגון שהודיעה לאחרונה על סיום תפקידה. תמיר בעברו כיהן כ-8 שנים כסמנכ"ל השיווק של המתחרה רנואר

קבוצת קסטרו הודיס הודיעה היום (ראשון) כי מישל תמיר יחליף בתפקידו את מור פסו אבלגון שהודיעה לאחרונה על סיום תפקידה. "אנו מאמינים שיחדיו נמשיך לקדם ולפתח את קסטרו בהצלחה", מסר מנכ"ל החברה רון רוטר.
"מישל ימשיך להצעיד את קסטרו כמותג האופנה המוביל בישראל בכל פעילותה השיווקית ובזירה הדיגיטלית", הוסיף. "תמיר מגיע עם ניסיון רב ועשיר בתחום השיווק והאופנה בפרט".
בשלוש שנים האחרונות עסק תמיר, בן 53, במיזם E-COMMERCE שהקים לשוק האמריקני בתחום כלי הבית, שנמכר לאחרונה לקבוצת משקיעים אמריקאים. לפני כן כיהן במשך 8 שנים כסמנכ"ל השיווק של רשת האופנה רנואר. בעברו שימש במגוון תפקידים בחברות פרסום, בין היתר סמנכ"ל תכנון אסטרטגי של משרד הפרסום יהושוע TBWA.