יאהו וטאבולה הודיעו כי חתמו ביניהם באופן רשמי על הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי למשך 30 שנה. עם חתימת ההסכם, שהדיווחים על אודותיו הגיעו כבר לפני כמה חודשים, נחשפו כמה מפרטיו והוא צפוי להניב הכנסות של מיליארד דולר בשנה לחברות.

 במסגרת ההסכם, יאהו הפכה לבעלת המניות החזקה בטאבולה, ובכך צפויה לחזק יכולות הפרסום שלה. הפרסום משולב התוכן (Native Advertising) של טאבולה יוטמע בבלעדיות בכל הנכסים הדיגיטליים האייקוניים של יאהו, שמגיעים לכמעט 900 מיליון משתמשים חודשיים ברחבי העולם.

 בטאבולה ציינו כי השותפות יוצרת ערוץ קונטקסטואלי חדש ועצום המאפשר למפרסמים להגיע לצרכנים, ומהווה הזדמנות להגדלת הרווחיות של בעלי הנכסים הדיגיטליים שעובדים עם טאבולה. כחלק מהעסקה, מנהלת הכספים הראשית של יאהו, מוניקה מיכלסקי, תצטרף לדירקטוריון של טאבולה.

 

אדם סינגולדה, טאבולה Taboola
"רגע מכריע". אדם סינגולדה

״אנחנו נרגשים לצאת לדרך עם יאהו באופן רשמי,״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״זה רגע מכריע במשימה שלנו להיות חברה גדולה עוד יותר שפועלת ברשת הפתוחה, מול הגנים הסגורים, באמצעות ערוצים קונטקסטואלים עצומים, 500 מיליון משתמשים יומיים של טאבולה ו-900 מיליון משתמשים חודשיים של יאהו".

 "משמח אותי שכחלק מהמסע המשותף שלנו עם יאהו, נמשיך להשקיע בהתרחבות שלנו לעולם האיקומרס ובמוצר הבידינג שלנו", הוסיף סינגולדה. "אני בטוח שהשותפים שלנו ברחבי העולם, פאבלישרים ומפרסמים, ירגישו את ההשפעה החיובית והמשמעותית של השותפות הזו - גם ברווחים וגם בקהל קוראים יותר איכותי ובעל רמת מעורבות גבוהה יותר. אני נרגש מאוד שמוניקה מיכלסקי, ה-CFO של יאהו, מצטרפת לדירקטוריון שלנו, ואני מחכה לחלום ולהגשים יחד. היום זו רק נקודת הפתיחה״.