לאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות הריאליות של בנק לאומי, הודיעה היום (שני) על השקעה של 60 מיליון שקל בקבוצת המסעדנות "נונו", שבמקביל רוכשת את רשת המסעדות ג'ירף האסיאיתית.

לאומי פרטנרס תספק מימון לעסקה, שחלקו יומר בהמשך להחזקה של 20 אחוז מקבוצת נונו, שהוקמה על ידי המייסדים דובב לוינסון ויקי בונה, שהקימו את הקבוצה לפני כ-8 שנים, לאחר שמילאו תפקידי ניהול בכירים בתעשיית ההיי-טק. קבוצת נונו מפעילה מסעדות איטלקיות תחת המותג NONO, וכן בתי קפה, בייקרי ופטיסרי תחת המותג MIMI.

את רוב המוצרים מייצרת נונו בשני מפעלי מזון שברשותה. סניפי הרשת ממוקמים בהוד השרון, הרצליה, רמת אביב, כפר סבא וקריית אונו, ובחודשים הקרובים צפויות להיפתח מסעדות נוספות, בין השאר בנס ציונה, פתח תקווה וגבעתיים.

רשת ג׳ירף הוקמה לפני 25 שנה בתל אביב על ידי רימון בן יקיר כיום מונה הרשת 8 סניפים בפריסה ארצית. לדברי החברה, לאחר השלמת העסקה, תמוזג הפעילות של שתי הרשתות לקבוצה אחת, עם 3 מפעלים, 17 מסעדות ובתי קפה וכ-1,100 עובדים. שלושת המותגים: ג'ירף, נונו ומימי, ימשיכו להתקיים עצמאית, תוך שיתוף פעולה ומיצוי הסינרגיות והיתרונות הגלומים במיזוג.

"ההחלטה להשקיע בקבוצת נונו מתבססת על ניתוח המגמות בתחום המסעדנות לצד יכולות הניהול האיכותיות", ציין מנכ״ל לאומי פרטנרס, אבי אורטל. "ושיעורי הצמיחה שאפיינו את הקבוצה ב-8 שנות פעילותה".

מנהל ההשקעות הראשי של לאומי פרטנרס, יובל זעירא, מסר: "המגמות בתחום המסעדות והמשלוחים, בשילוב המיומנות וההבנה המעמיקה של מנהלי קבוצת נונו בתחום, יוצרות פוטנציאל עצום של התרחבות וצמיחה בשנים הקרובות".

דובב לוינסון ויקי בונה, מייסדי קבוצת נונו, אמרו כי "לג'ירף, נונו ומימי יש הרבה מן המשותף מבחינת קהל היעד, אופי המסעדות והתרבות הארגונית. לכן, מדובר בחיבור טבעי שממנו תוכל הקבוצה להתפתח ולצמוח, הן במותגים הקיימים והן להשקעות נוספות בגופים מובילים בענף המסעדנות".