רשת ההמבורגרים האמריקנית Hardee’s  בדרך לישראל, כך הודיעה היום (רביעי) קבוצת CKE Restaurants Holdings  שמפעילה את המותג. החברה הודיעה כי היא מחפשת משקיעים וזכיינים פוטנציאליים לקראת הפתיחה.

על פי הודעת החברה, סמנכ"ל המכירות ופיתוח זכיינות בינלאומית של החברה מארק מושקין יגיע לישראל בדצמבר הקרוב כדי למצוא זכיין פוטנציאלי לפתיחת הסניף הראשון של Hardee’s בישראל. 

CKE Restaurants Holdings מפעילה 4,000 מסעדות תחת המותגים  Hardee’s ו-Carl’s Jr. בארה"ב, מרכז ודרום אמריקה, אירופה, אסיה, אפריקה ואוסטרליה. "אנו נרגשים לקראת השקת רשת Hardee’s בישראל והרחבת הפעילות העסקית שלה במזרח התיכון", מסר סמנכ"ל מכירות ופיתוח זכיינות בינלאומית, מר מארק מושקין. בדומה ל-Hardee’s, גם ישראל היא בעלת מוניטין רב בתחום  המסעדנות ונחשבת לפורצת דרך בעולמות החדשנות הקולינרית. אנו מחכים בקוצר רוח לפגוש שותפים פוטנציאליים  בישראל ולהביא טעם חדש נהדר לקהל הישראלי".

 מושקין ציין כי החברה מאמינה שבשנים הקרובות יהיה בארץ ביקוש ל-50 מסעדות ובשלב הראשוני היא מחפשת זכיינים שיתפעלו ויקימו 10 עד 15 סניפים. "ישראל נחשבת ייחודית לאור חוזקו של מעמד הביניים במדינה והחברה הפתוחה והדינמית שלה", הוסיף. "אנו מחפשים מועמדים מתאימים בעלי יכולות תפעוליות וכלכליות".