ההודעה על מינויו של השופט בדימוס חנן מלצר ליו"ר דירקטוריון חברת הביטוח מגדל עוררה לא מעט הדים, היום (ראשון) הודיעה החברה על כינוס מיוחד של האסיפה הכללית של מגדל ב-16 במרץ על מנת למנותו לדירקטור בחברה.

על פי ההודעה שהעבירה החברה לבורסה, מלצר ירוויח 159 אלף שקל בחודש עבור היקף משרה של 66 אחוז, שלשם מילוי תפקיד ציבורי או למטרה אחרת שתאושר על ידי הדירקטוריון הוא יוכל לרדת לכ-50 אחוז משרה.

בחברה מדגישים כי המשכורת הינה סכום משוער, אשר יותאם מדי שנה קלנדרית, לאחר תום השנה וביחס לשנה החולפת בהתאם למגבלות המפורטות ובכל מקרה ועלות המעביד לא תעלה על 3.5 מיליון שקל בשנה.

בנוסף, החברה תספק לשופט בדימוס רכב לרשותו ותשא בכל הוצאות החזקת הרכב והשימוש בו. מלצר

על פי החוזה, מלצר יוכל להקדיש את זמנו לעיסוקים נוספים מלבד התפקיד במגדל: הוראה ומחקר באוניברסיטה; נשיא מועצת העיתונות )בהתנדבות(; גישורים ובוררויות בארץ ובחו"ל, ובלבד שהודעה על כך תימסר ליועץ המשפטי של החברה, כדי לבחון כי אין בהם ניגוד עניינים ישיר עם עסקי החברה; מתן חוות דעת בתחום החוקתי/מנהלי לגופים שאינם פיננסיים; ייעוץ לחברה בתחום הרפואי בכל הנוגע לרישוי ולהסדרת זכויות קנייניות; ייעוץ בתחום דיני הפרטיות למיזם סייבר המציע את שירותיו לחברות ביטוח בחו"ל לשם סיווג לקוחות של אותן חברות בכל הנוגע לדרגת הסיכון של הלקוחות להתקפות סייבר; נשיא מועצה ייצוגית בעמותה בשלבי ייסוד, אשר אמורה להציג מחקרים והסדרים תקניים בתחומי הבניה והתשתיות (בהתנדבות). 

"תנאי כהונתו והעסקתו של השופט בדימוס מלצר על פי ההסכם המפורטים בדוח זימון זה, אושרו בשים לב לכישוריו, מומחיותו, השכלתו, ניסיונו המקצועי והישגיו", נכתב בנימוקי ההחלטה. "כמו כן נלקחו בחשבון היקף כהונתו של השופט בדימוס מלצר, מידת תחומי אחריותו והאתגרים הניצבים בפניו במסגרת תפקידו".

"בעת אישור תנאי תגמולו של השופט בדימוס מלצר, הוצגו בפני חברי ועדת התגמול והדירקטוריון נתונים בדבר מכלול תנאי תגמולו וכן נתוני מחקר", נכתב. "השוואתי שערכה קומפויז'ן, בנוגע לתנאי כהונה והעסקה של יו"ר דירקטוריון בחברות ציבוריות דומות בענף הביטוח והפיננסים, ונמצא כי תנאי הכהונה וההעסקה המוצעים לשופט בדימוס מלצר סבירים ותואמים את תנאי ההעסקה המקובלים".