דרמה במגדל ביטוח: החברה דיווחה היום (רביעי) כי מנהל חטיבת ההשקעות של החברה, גיא פישר, הודיע על רצונו להתפטר מהחברה. "אני מודה לשותפיי לדרך, למנכ"ל החברה ולהנהלה, לדירקטוריון, לוועדות ההשקעות ולעובדי החטיבה על הדרך ועל ההישגים המשמעותיים המשותפים", מסר פישר. טרם נקבע מועד העזיבה.

מקורב למגדל ציין כי סיבת העזיבה היא התפטרותו של המנכ"ל רן עוז שגם הביא אותו לתפקיד. פישר, שהיה אחראי לשורה של השקעות לא מסורתיות קיבל מעוז גיבוי מלא. לטענת המקורב, הוא לא האמין שיקבל גיבוי דומה מהמנכ"ל הבא ללא קשר לזהותו ולכן העדיף להודיע על עזיבתו.

מנהל חטיבת ההשקעות הוא תפקיד מהחשובים בחברה ופישר שמכהן בתפקיד מאז אפריל 2020, היה אחראי לחזרתה של מגדל להיות מהגופים המובילים בתחום. במהלך תקופת כהונתו הוביל פישר שורה של מהלכים, כאשר הבולטים שבהם: הכרזתה של מגדל, ראשונה מבין הגופים המוסדיים בישראל, על אימוץ מדיניות השקעות מתוך עקרונות אחריות חברתית וסביבתית – ESG; הקמת זרוע ההשקעות של החברה בתחום הפינטק, בהיקף של 5 מיליארד ש"ח, והובלת המיקוד בתחומי הטכנולוגיה, אנרגיות חילופיות ותשתית חדשה.

יפתח רון טל, יו"ר דירקטוריון מגדל ביטוח ורן עוז, מנכ"ל החברה, ביקשו להודות לגיא פישר על תרומתו הרבה לחברה ולאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית.