אינטל ישראל רושמת שיא של 8.7 מיליארד דולר בהיקף יצוא החברה, המהווים 1.75% מכלל התמ"ג של מדינת ישראל ו-5.5% מכלל ייצוא ההיי-טק הישראלי - כך עולה מדוח האחריות התאגידית שהחברה מפרסמת נכון ל-2022-2023. מנגד, כך לפי החברה, אינטל ישראל רכשה  סחורות ושירותים בהיקף של 3.5 מיליארד דולר מעסקים ישראליים, גידול של 60% בהשוואה ל-2021.

"על אף ש-2022 הייתה שנה לא פשוטה לכלכלה, לענף ואף לחברה, המשכנו בפעילותנו הכלכלית והחברתית והגענו להישגים שאנו עומדים מאחוריהם בגאווה גדולה", אמרה בלה אברהמס, סמנכ"לית ממשל, תקשורת וחברה באינטל ישראל. הדוח החדש עומד בסימן השפעה מכלילה ומגוונת ומציין שיא גם עבור רכש מספקים מגוונים – כאלו שנמצאים בבעלות נשים או מיעוטים – עם רכישות בהיקף של כמיליארד שקל  שקל בשנת 2022.

אינטל מעסיקה בישראל באופן ישיר כ-11,700 אלף עובדים בשלושת מרכזי הפיתוח שלה בחיפה, פתח תקווה, ירושלים ובמרכז הייצור החדשני שלה בקרית גת. מבחינת תעסוקה עקיפה, אינטל אחראית כיום ליצירת משרות עקיפות בהיקף של כ-42 אלף עובדים בישראל. כמו כן, מתוך ניסיונה להוות תמונת מראה לחברה הישראלית, פועלות באינטל ישראל חמש קהילות עובדים (ERGs) וכ-40% מהעובדים משתייכים אליהן.

החברה ממשיכה לקדם את חזון אסטרטגיית IDM 2.0 על ידי בניית מפעל ייצור שבבים חדש בקרית גת (Fab 38) בהיקף של מעל ל-10 מיליארד דולר, תוך מתן תעסוקה לכ-7,000 עובדי בינוי.

דניאל בן עטר וקרין אייבשיץ סגל, סגני נשיא תאגידיים ומנכ"לים משותפים של אינטל ישראל, אמרו: "אנו מאמינים שכחברה טכנולוגית מובילה בארץ, המפתחת ומייצרת מגוון טכנולוגיות משנות חיים, יש לנו אחריות וזכות גדולה, לתרום לחברה שבה אנו פועלים, במגוון רב של תחומים. המחוייבות של אינטל לנושאים כלכליים, סביבתיים וחברתיים מהווה מפתח להצלחה של אינטל והיא עוברת כחוט השני בפעילותינו העסקית. נמשיך לפתח מוליכים למחצה וטכנולוגיות מתקדמות נוספות, תוך מחוייבות לסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר".