קרן ההשקעות של רשת הדיור המוגן של מגדלי הים התיכון, שמשקיעה במתן פתרונות טכנולוגיים הבאים לשפר את איכות החיים של בני הגיל השלישי, קיימה לאחרונה את אירוע הגמר לתחרות 'סטארטאפ השנה'.

לאירוע הגמר, שאותו הובילה ד"ר יעל בנבישתי מנכ"לית הקרן, הגיעו חמישה סטרטאפים. את התחרות שפטו מנהלת תכנית החדשנות של מייקרוסופט ישראל עדי מור-בירן, מנהל בית החולים הרצוג ד"ר קובי חביב, יו"ר בנק הפועלים לשעבר וחבר דירקטוריון מגדלי הים התיכון יאיר סרוסי, שותף מנהל BDO שחר זיו, יו"ר מגדלי הים התיכון מוטי קירשנבאום, מנכ"ל מגדלי הים התיכון דורון ארנון, ראש התוכנית למערכות מידע ניהולית המסלול האקדמי המכללה למנהל ד"ר איתמר שבתאי ודירקטורית בחברות ציבוריות מומחית בהובלה וגיוס הון לחברות בארץ ובחו"ל איריס אבנר.

הסטארטאפ המנצחה היה פפיומה שאותה ייסד יהודה פורר. המוצר שפיתחה החברה הוא מתקן המוצמד לשורש כף היד ומפחית רעד שקיים בקרב מבוגרים המפריע משמעותית לתפקוד יומיומי. הסטרטאפ זכה בפרס של 5000 דולר, עלייה אוטומטית לגמר תחרות סטארטאפ השנה 2022 הבינלאומית בתחום Agetech שיתקיים בחודש ספטמבר 2022,  ליווי מקצועי של קרן מגדלי הים התיכון VENTURES למשך 6 חודשים, חשיפה תקשורתית מקומית ובינלאומית ו-10 שעות ליווי משפטי ממשרד העו"ד ברנע ג'פה לנדה.