N12
פרסומת

האם מהפכת ה-BNPL תתפוס בישראל? השת"פ המסקרן עם בנק הפועלים מתרחב

blenderPay קיבלה מימון נוסף מהבנק ומגדילה את קווי האשראי שלה ל-230 מיליון שקלים. החברה כבר מספקת אשראי צרכני דיגיטלי בפלטפורמות E-commerce שונות ופרוסה באלפי נקודות מכירה וברשתות המובילות בארץ. "המטרה - להתרחב לסגמנטים נוספים"

מערכת Business
Business
פורסם:
בנק הפועלים
צילום: Vered Barequet, shutterstock
הקישור הועתק

חברת האשראי הדיגיטלי blenderPay BNPL הודיעה על הגדלת קו האשראי שלה מבנק הפועלים בהיקף של 50 מיליון שקל - מכ-70 מיליון שקל לכ-120 מיליון שקל. כעת, לאחר התרחבות זו, סך קווי האשראי של החברה מגורמים שונים עומד על כ-230 מיליון שקל. בנוסף, שיעור ניצול מסגרת האשראי נטו (LTV) גדל לכ-75% מיתרת סך ההלוואות שהעמידה BlenderPay ללווים.

blenderPay BNPL, עוסקת במתן אשראי צרכני דיגיטלי למימון רכישות בנקודות מכירה ובאתרי אי-קומרס (סחר אלקטרוני) במגוון תחומים ושירותים בפריסה עד 60 תשלומים. החברה מובילה את תחום ה-BNPL (קנה עכשיו שלם אחר כך) בישראל ופרוסה כיום באלפי נקודות מכירה,בהן BUG, KSP, iDigital ,מחסני חשמל ועופר אבניר.

"אנו גאים להמשיך להוביל חדשנות בעולם הפיננסי ולחזק את פעילות החברה באופן עקבי", מסר גל אביב, וממייסדי בלנדר. "אנו עדים לגידול מתמשך בביקוש לפתרונות המימון שאנו מציעים. המטרה שלנו היא להרחיב את הפעילות לרשתות ולסגמנטים נוספים, ולהעמיק את שיתופי הפעולה האסטרטגיים של החברה במטרה להמשיך ולנוע במסלול של צמיחה מואצת".

בלנדר נוסדה ב-2014 ע"י המנכ"ל גל אביב, משנה למנכ"ל וראש אגף טכנולוגיה בועז אביב ומשנה למנכ"ל וראש אגף מוצרים ברק גור. היא פועלת בישראל ובאירופה, וב-2021 השלימה הנפקה ראשונית בבורסת תל אביב. פעילות החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית שפיתחה, המאפשרת העמדת אשראי צרכני בתוך שניות. לקוחותיה מקבלים מימון כבר במעמד רכישת המוצר או השירות במגוון רחב של רשתות קמעונאיות ובתי עסק, כך שבכל רכישה מעל  1,000 שקלים ניתן לבצע פריסת תשלומים של 12 עד 60 תשלומים בהוראת קבע ללא שימוש במסגרת האשראי הבנקאית או בכרטיס האשראי.