הישג לסטארטאפ הישראלי Hotelmize: השלימה גיוס בסבב שני בסך 12 מיליון דולר. הסבב התקיים בהובלת Flashpoint Venture Capital ובהשתתפות משקיעים קיימים. עד כה גייסה החברה למעלה מ-20 מיליון דולר, מבין המשקיעים חברת הענק Alibaba וקרן הון הסיכון Investible.

 סבב הגיוס של Hotelmize, סטארט אפ הטראוול טק המאחד בין עולמות הפינטק לעולמות התיירות, מגיע לאחר צמיחה של יותר מ-800% בשנה שעברה ולאחר שהחברה צירפה כלקוחותיה כמה ממותגי הנסיעות B2C ו-B2B הגדולים בתעשייה המבטיחים את הצמיחה העתידית של החברה. לפי אנשיה, הגיוס נועד להעלות את הערך עבור שותפי החברה ולקחותיה, באמצעות מגוון רחב של מוצרים אותם החברה כבר החלה למכור לשותפים נבחרים, אך טרם הפיצה אותם בשוק באופן נרחב.

"אנו נרגשים לקבל את המימון הזה, שיאפשר לנו להמשיך בצמיחה המהירה שלנו, לפתח את מגוון מוצרי האופטימיזציה שלנו, ובעיקר לשפר את הביצועים העסקיים של השותפים שלנו ברחבי העולם", אמר דור קרובינר, מנכ"ל Hotelmize. "אנו אסירי תודה על התמיכה של המשקיעים שלנו החולקים את החזון שלנו וכמו כן מביעים תודה והערכה גדולה לצוות העובדים המוכשר והמסור שלנו וללקוחותינו הנאמנים. אנו מצפים להמשיך ולשרת את השותפים שלנו ולהניע חדשנות בתחום התיירות עם מגוון המוצרים שנשיק בקרוב".

 Hotelmize, פלטפורמת אופטימיזציה לחברות תיירות, משרתת כיום יותר מ-100 חברות תיירות מ-20 מדינות, ביניהן כמה מחברות התיירות המובילות בעולם בעלות מחזור מכירות של מעל ל-15 מיליארד דולר. לדברי אנשי הסטארטאפ הישראלי, החברות ממנפות את פלטפורמת האופטימיזציה של החברה כדי להגדיל את הרווחיות שלהם, לשפר את חווית הלקוח ולהשיג יתרון תחרותי. לדבריהם, הפתרון שפיתחה החברה מעניק לחברות יכולת להגדיל את התשואה ממכירות קיימות על ידי שיפור תהליכי הרכישה הסטנדרטיים שלהם, תוך מתן ערך מוסף ללקוחותיהם בדמות מוצרי תיירות חדשניים.

להגדיל רווחים באמצעות AI

 הטכנולוגיה של Hotelmize מאפשרת להגדיל משמעותית את רווחי חברות התיירות מהזמנות בתי מלון באמצעות מודלים פיננסיים תוך שימוש בטכנולוגיות ביג דאטה ובינה מלאכותית. היא מנתחת את ההזמנות של השותפים שלה ומייעלת את תהליכי הרכישה שלהם, תוך שימוש טכנולוגיות חיזוי ומחירים שפיתחה. סל המוצרים הרחב והחדשני של Hotelmize יושק רשמית ברבעון השני של 2023.

את סבב הגיוס הובילה קבוצת ההשקעות Flashpoint הבינלאומית. עד כה, הקבוצה השקיעה בלמעלה מ-55 בהן Guesty, Chili Piper ו-Office RnD והשלימה 12 אקזיטים, כולל מכירת אחזקותיה ב-Shazam (לאפל) וב-Chess.com (למייסדי פוקרסטארס ולג'נרל אטלנטיק).

"אנו שמחים לראות את ההכנסות והרווחיות של Hotelmize צומחות במהירות", בירך אלכסנדר קונופליסטי, שותף מנהל בקבוצה. "במהלך בדיקת הנאותות שלנו, נדהמנו מהאופן שבו לקוחות Hotelmize מרוצים מהטכנולוגיה של החברה ומרמת השירות שהם מקבלים. אנו מקבלים את Hotelmize בברכה למשפחת Flashpoint  - ההשקעה ה-12 שלנו בישראל ב-6 השנים האחרונות".