N12
פרסומת

הסטארטאפ הרמוניה המנתח מגמות צריכה גייס 20 מיליון דולר

החברה הודיעה על סיום סבב A בהובלת Bright Pixel Capital ובהשתתפות קרן team8 שהשקיעה 5 מיליון דולר בסבב סיד. החברה תשתמש בכסף לפיתוח יכולות הבינה המלאכותית

מערכת Business
Business
פורסם:
צוות הרמוניה
צוות הרמוניה | צילום: עדי לם
הקישור הועתק

חברת הרמוניה שפיתחה תוכנה המשתמשת בבינה מלאכותית לניתוח מגמות צריכה הודיעה היום (שלישי) על גיוס 20 מיליון דולר בסבב A, עד כה גייסה החברה סך הכול 25 מיליון דולר. 

את סבב הגיוס הובילו הקרנות Bright Pixel Capital בהשתתפות עם team8 שהשקיעה בחברה בגיוס סיד. בסבב השתתפו גם הקרנות Arc Investors, J Ventures, Silicon Road Ventures, Allen & Company, LiveRamp Ventures, and Susa Ventures. 

מהחברה נמסר שהכסף ישמש להמשך פיתוח יכולות הבינה מלאכותית של המוצר. מטה החברה, שהוקמה ב-2021, נמצא בניו יורק עם משרד נוסף בתל אביב. הפלטפורמה שפיתחה החברה אוספת מידע ומייצרת תובנות על מוצרי צריכה שונים ומאפשרת לצרכן או לקמעונאי לאסוף מידע רלוונטי. 

ההבנה העמוקה של Bright Pixel בעולם הקמעונאות וטכנולוגיית CPG נותנת עוד גב לפוטנציאל של פלטפורמת הרמוניה", מסר מנכ"ל החברה ג'ם קנט. "ההשקעה הזו תעזור לנו ללכת רחוק יותר עם המשימה להנגיש את הדאטה לחברות".