חברות ההייטק מוציאות סכומי עתק על מיתוג מעסיק במלחמה על הטאלנטים. כחלק מהמאמצים השיווקיים של  אמדוקס היא חברה ליוצרת הבינלאומית נגה ארז לשיתוף פעולה. השיר החדש של נגה ארז שאותו כתבה במיוחד כחלק משיתוף הפעולה עם חברת הטכנולוגיה פורסם אתמול (רביעי) ובסוף היום כבר הגיע לכ-750 אלף צפיות ביוטיוב. החברה הפיקה את הקליפ והפיצה אותו בפלטפורמות הדיגיטליות שלה. בחברה לא מסרו פרטים על עלויות שיתוף הפעולה.

נגה ארז: "שמחה להציג את שיתוף הפעולה העולמי החדש של אמדוקס. תודה לכם, אנשי אמדוקס, שנתתם לי להיות חלק במסע שלכם ואפשרתם לי להביא את החזון שלכם בדרכי".  

 

 "אנו חיים בעולם בו הלקוחות והעובדים מחוברים לארגונים שיש להם מטרות חברתיות ולא רק משימות עסקיות", מסר סמנכ״ל השיווק הגלובאלי של אמדוקס גיל רוזן. "בחרנו לבטא את ערכי הארגון באמצעות יצירה שהיא אותנטית. החיבור שלנו עם נגה ארז התבסס על ערכים משותפים ורק אז יצאנו לדרך לפרויקט הזה, שאנו גאים בו מאוד. בחרנו ביצירת שיר חדש, כדרך האנושית והנכונה להבליט ערכים שחשובים לנו כחברה וכקהילה". 

לאמדוקס 30 אלף עובדים והם מייצרים פתרונות תקשורת ומדיה ב-85 מדינות. המוצרים מבוססים על טכנולוגיות ענן. הכנסות החברה, הנסחרת ב-NASDAQ Global Select Market, עמדו על 4.2 מיליארד דולר ארה"ב בשנת הכספים 2020.