איך מנהלים משבר תקשורתי?
כשעיתונאי פונה אליך בבקשת תגובה לגבי כתבה, תחקיר נגדך או נגד הארגון שלך, זה אומר שמשבר תקשורתי מגיע לפתחך. כל אמירה וכל מילה יכולה לשחק נגדך. עו"ד אורי שנהר, ראש מחלקת תקשורת ולשון הרע במשרד חדד רוט שנהר ושות', בפודקאסט שמפרט את דרכי הפעולה הנדרשות כדי לנהל את המשבר התקשורתי באופן נכון
פורסם:

***
כתבה שיווקית בחסות משרד עו"ד חדד רוט שנהר ושות'. הכתבה נערכה בידי מערכת Duns 100
מצאתם טעות לשון?
