N12
פרסומת

אתגר השיווק בעידן שבו גוברת הדאגה לפרטיות

המתח בין מחלקות השיווק לבין הרגולציה המחמירה בכל הקשור לשמירה על פרטיות הגולשים וההגנה על הפרטים שלהם הולך וגבר בחודשים האחרונים, ועושה רושם שהוא לא ילך ויפחת. אורי פרל, Head Of Marketing בחברת פאפאיה, מפרט בפודקאסט כיצד להמשיך בפעילות שיווקית יעילה ובמקביל לעמוד בקריטריונים המחמירים של הגנת הפרטיות, ובכך לשמור על הצרכנים ועל לקוחות החברה

אורי פרל
Duns 100בשיתוף Duns 100
פורסם:
אורי פרל
צילום: אוהד קיין
הקישור הועתק

 ***
כתבה שיווקית בחסות פאפאיה. הכתבה נערכה ע"י מערכת Duns 100