מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: חברת החשמל | אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY

משרד פרסום: אדלר חומסקי | סמנכ"ל שיווק: מירי שאול | מנהל פרסום: גילי שחם זנגו | מנהל קריאייטיב: קובי כהן | מנהל לקוח: חני קדוש, עמית אסנהיים, קורן הירשברג | הפקה: מיאלמה | משרד מדיה: מדיה קום | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: יאנה קוליק

מקום שני: נ.ת.ע - נתיבי תחבורה עירוניים | McCann 

 

משרד פרסום: מקאן תל-אביב | שם הפרסומת:  דנקל – הרכבת הקלה של גוש דן | סמנכ"ל שיווק: אבי פירסט | מנהלת שיווק: קרן אשכנזי | מנהל פרסום: אליענה זקס | קריאייטיב: רן אלון, נועה נבות, אסי זליקוביץ', יואב הבל, ליאור ברגמן, לי הרוש, אור קורן, ליאור כפיר רפאל, מנהל לקוח: אינה טובין | הפקה: בן ויניק | משרד מדיה: UMD, UM | מנהלי קמפיין של משרד המדיה: יובל זילבר, מורן סחקו, אביעד אשכנזי

 

מקום שלישי: קק"ל | אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY

 

משרד פרסום: אדלר חומסקי | מנהל מערך הסברה קק"ל: צחי משה | מנהלת אגף דוברות ופרסום: שגית רחמים | מנהל קריאייטיב: קובי כהן | מנהלות לקוח: טל ויסבוך, מאיה אדיב, חן ורדי | הפקה: מרקט מסטר | משרד מדיה: מדיה קום | מנהלות קמפיין של המשרד מדיה: שירי פרידמן, יאנה קוליק


על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%