N12
פרסומת

במקום הראשון: קמפיין החתונות הלאומי של לאומי כובש את ראשות הדירוג

קקטוס הזהב: בנק לאומי מחתן זוגות של משרתי מילואים ומגיע לראשות המצעד. במקום השני: מזרחי טפחות מתגייס לתמוך בבעלי העסקים בדרום ובצפון. מיד אחריהם: תדהר מבטיחה אחריות לעשר שנים ברכישת דירה. אלה הפרסומות האפקטיביות של השבוע

קקטוס הזהב
Business
פורסם:
לאומי
הקישור הועתק

דירוג קקטוס הזהב: קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

 מקום ראשון: בנק לאומי | McCann תל אביב

מקום שני: בנק מזרחי טפחות | ראובני פרידן

 

מקום שלישי: תדהר | MaCann תל אביב

על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%