מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: ביטוח 9 | גליקמן שמיר סמסונוב

אודי כגן חוזר בסדרת הפרסומת המוצלחת לביטוח 9 - והפעם 'אבא' שלו נכנס למכון אפילציה במקום לאפליקציה. 

משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס | לקוח: 9 ביטוח | סמנכ"ל שיווק: מרב קליפר פרץ | מנהלת שיווק: ורד ברזילי | מנהלת פרסום: רותם מזרחי | מנכ"ל משותף ומנהל קריאייטיב ראשי: יגאל שמיר | צוות קריאייטיב: אבנר ראסל, יעל אפלבאום, דודי בן סימון | סמנכ"ל לקוחות: קרן שכטר ויסמן | סופרוויזר: דור כתבי | מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב | מפיקה: נועה פולק | משרד מדיה: יוניון | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: נילי ברונר, מיה זהר  

מקום שני: איקאה | מקאן תל אביב

איקאה בפרסומת עם מסר מדויק - בית זה לא מוזיאון. 

משרד פרסום: מקאן תל אביב | לקוח: איקאה | שם הפרסומת: בית הוא לא מוזיאון | סמנכ"ל שיווק: אפרת צור | מנהל פרסום: בקי עזריה | מנהלת קריאייטיב ראשית: סיגל עבודי | מנהלי קריאייטיב: אסא קרן ויונתן טייטל | מנהל לקוח: בת-אל אסייג | הפקה: POV | משרד מדיה: UM | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: מיכל ליבסקינד

מקום שלישי: קניוני עופר | מקאן ת"א

בעיצומו של חודש הקניות עדי אשכנזי בפרסומת לקניוני עופר חושפת - כולנו אוהבים קניונים

משרד פרסום: מקאן תל אביב | לקוח: קניוני עופר |  שם הפרסומת: בילוי המועדף עליי | סמנכ"ל שיווק: גיא אבן |מנהל פרסום: טלי מרגלית בר-אל | קריאייטיב: סיגל עבודי, אסא קרן, יונתן טייטל, מאי אידי, אוסקר מנדל | אסטרטגיה: מיכל גלברד | ניהול לקוח: דפנה אנגל, גל סובול, טל אשכנזי ודנה פז | הפקה: מי-אלמה |משרד מדיה:  יוניברסל | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: יוני עזר ושחר ששון  

 על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%