מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: חנניה | מקאן תל אביב

חנן בן ארי והגרסה המותאמת שלו לשיר "חנניה" מטיס את אל על והמיתוג החדש שלה אל המקום הראשון במצע

משרד פרסום: מקאן תל אביב | לקוח: אל על |  שם הפרסומת: חנניה | סמנכ"ל שיווק ודיגיטל: נדב חנין | מנהלת תקשורת שיווקית- לי בן חמו | ראש אגף שיווק ודיגיטל- אופיר גולדמן | מנהל קריאייטיב: רן אלון | מנהל לקוח: בת אל אסייג ורוני בן אבי | הפקה: ראבל | משרד מדיה: UM | מנהל קמפיין של משרד המדיה: מיכל ליבסקינד, רועי קון

מקום שני: פרטנר | מקאן תל אביב

משרד פרסום: מקאן תל אביב | לקוח: פרטנר |  שם הפרסומת: סיב דובשנייה | סמנכ"ל שיווק: אסף אביב | מנהל אגף תקשורת שיווקית: יונתן רגב | מנהל פרסום: שירן רחמים | מנהל קריאייטיב: סיגל עבודי, יונתן טייטל, אסא קרן, מאי אידי, אוסקר מנדל וליאל קריסמן | מנהל לקוח: דפנה אנגל, עמר יהב, טל אשכנזי וח'דרה ענאבוסי | הפקה: POV, גלעד גדיש ואושרי תורג'מן | משרד מדיה: דורן זכאי ואור דרור | מנהל קמפיין של משרד מדיה: יוניברסל מקאן

 

מקום שלישי: שופרסל אונליין | גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS

משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS | לקוח: שופרסל |  שם הפרסומת: שופרסל אונליין המלאכים בוואן | סמנכ"ל שיווק: יהונתן לי | מנהל פרסום: מיכל ינון | מנהל קריאייטיב: יותם שרון | מנהל לקוח: קרן שכטר ויסמן | הפקה: מירי סלהוב | משרד מדיה: PUBLICIS מדיה

 



על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%