חמישי שמח: אל על ממריאה גבוה וקוטפת את המקום הראשון
השבוע בקקטוס הזהב: במקום הראשון, חנן בן ארי וחברת התעופה עם דיל שהופך את הסופ"ש למשהו לחכות לו. במקום השני, נהגת המונית עירית בלבן לוקחת את הנוסע לאתר של הביטוח הלאומי. ובמקום השלישי, אומני ישראל מתגייסים לשיר מיוחד בפרסומת של דיסקונט. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025: קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: אל על|McCann תל אביב
במקום הראשון: חנן בן ארי ומשפחה ישראלית מחכים לסופ"ש כדי לסגור כרטיסים בפרסומת של אל על.
מקום 2:
המוסד לביטוח לאומי| לפמ
במקום השני: עירית בלבן בנסיעת מונית שאפשר היה לחסוך, בפרסומת לאתר החדש של הביטוח הלאומי.
מקום 3: בנק דיסקונט - ארנק ירוק | GREY (אדלר-חומסקי & ורשבסקי)
במקום השלישי: מיטב אומני ישראל שרים יחד למען הכיס של כולנו, בפרסומת לארנק הירוק של דיסקונט.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?

על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%