עוברים קופה: לאומית וכוכבה שביט כובשות את קקטוס הזהב
במקום הראשון: כוכבה שביט משכנעת קופאית אחרת לעבור ללאומית. במקום השני נעמי לבוב והשכנים קוראים לשמעון לעבור לטורנדו אינוורטר. ובמקום השלישי אינדהגיים ודיסקונט מלווים צעירים בדרך לעצמאות כלכלית. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: לאומית|pigment
במקום הראשון: כוכבה שביט, הקופאית של המדינה, מצליחה לשכנע קופאית אחרת לעבור לקופת חולים לאומית ועל הדרך לא שוכחת לסדר לה תור.
מקום 2: טורנדו |McCann תל אביב
נעמי לבוב נשארת יציב במקום השני בדירוג עם טורנדו, והפעם היא מגייסת את כל השכנים כדי לשכנע את שמעון, השכן ממול, לעבור גם הוא לטורנדו אינוורטר.
מקום 3: דיסקונט |GREY (אדלר-חומסקי & ורשבסקי)
במקום השלישי: אינדהגיים בהופעת אורח מפתיעה בפרסומת של דיסקונט לצד רותם סלע, שמלווים צעירים בדרך לעצמאות כלכלית.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
