חנה לסלאו, ניר וגלי ומשקה ורוד מיוחד: "לחזור לילדות בשלוק אחד"
בימים של חיפוש אחר רגעי פשטות ואופטימיות, טרה מציגה משקה חלב בטעם צמר גפן מתוק עם קמפיין צבעוני של גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, בשיתוף הצמד ניר וגלי. השילוב בין נוסטלגיה, הומור וקריאייטיב מובחן הביא את המותג אל המקום הראשון במדד קקטוס הזהב. "הליהוק של חנה לסלאו הוא בהחלט הברקה – היא גונבת את ההצגה"

כשהמציאות בישראל ובעולם כולו נעשית כבדה ומורכבת, הצרכנים מחפשים מפלט, ולא במקרה הנוסטלגיה חוזרת להיות להיט. בין איומי ביטחון, יוקר מחיה ושגרה מתוחה, דווקא מוצרים שמחזירים אותנו לילדות מצליחים לשבור את הרעש. אולי זו הדרך לפשט את העולם המסובך שסביבנו, ואולי זו פשוט תשוקה לרגע מתוק של בהירות מן העבר. כך או כך, מגמת הנוסטלגיה שוטפת את המדפים והמסכים והשבוע היא זו שהביאה את פרסומת משקה החלב החדש של טרה בטעם צמר גפן מתוק לקטוף את מדד קקטוס הזהב. הקמפיין, שיצרו במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, מתלבש על הרוח התרבותית הזו ומוכיח עד כמה החיבור לזיכרונות הילדות עדיין עובד גם בעולם פרסום תחרותי ורווי.
"האסטרטגיה שלנו התמקדה בזיהוי מגמה עולמית של צריכת מוצרים עם אופי נוסטלגי בשילוב עם וויזואליות מובחנת" מסבירה פנינית דניאלי, מנהלת שיווק טרה. "משקה חלב בטעם צמר גפן מתוק, המיוצר ללא תוספת סוכר, נותן את החוויה במלואה - הטעם הייחודי מחזיר אותך לילדות בשלוק אחד, והצבע הורוד של המשקה משדר אופטימיות ותורם לנראות בולטת על המדף. בנוסף לפרסומת, החדירה לשוק מלווה גם בקמפיין סושיאל".
ברגע שבו דויקה המחשבה האסטרטגית, הדרך לקריאייטיב הייתה כבר ברורה. "הקריאייטיב לפרסומת נולד בסיעור מוחות משותף עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והיוצרים המוכשרים ניר וגלי", היא משחזרת. כשהמטרה הייתה ליצור סיפור סביב הטעם הנוסטלגי ולהתאים אותו לטרנד העכשווי - שיצליח לייצר חוויה רגשית חיובית אצל הצופה ורצון להתנסות במוצר. בדומה לכל השקה חדשה, תמיד יש תהיות כיצד יתקבל הטעם בקרב הצרכנים, אבל אנחנו שמחים לראות שהוא נחטף מהמדפים".
למשימה גויסה השחקנית חנה לסלאו, שמגלמת את מכשיר 'שיערות הסבתא' העזוב, שגונב את ההצגה. "הליהוק שלה הוא בהחלט הברקה", היא אומרת. "חדי האוזניים ישימו לב שלא מדובר בפרסומת הראשונה שהיא מקריינת בה".

מדוע לדעתכם הפרסומת התברגה במקום הראשון?
"הפרסומת הומוריסטית, צבעונית, קלילה, משדרת אופטימיות ועושה שמח בלב. בדומה לפרסומות רבות וטובות של טרה שהתברגו למקומות הראשונים, גם הפרסומת הזו מצליחה להעלות חיוך בקרב הצופים תוך נגיעה רגשית במוצר החדש".
אילו תגובות קיבלתם עם עליית הפרסומת?
התגובות היו מפרגנות במיוחד. קיבלנו תגובות נלהבות מצרכנים רבים ששיתפו אותנו בחוויה שלהם אחרי שטעמו את המשקה. גם גורמי מפתח בעולם השיווק החמיאו לנו על הקריאייטיב. התגובות החמות ריגשו אותנו מאוד.