עוזר אישי: בנק הפועלים מגיעים לראש דירוג קקטוס הזהב
במקום הראשון: אירנה מבינה שהילה קורח לא עושה הכול לבד אלא יש לה עוזר של בנק הפועלים, מיד אחריהן: נעמי לבוב עם ממשיכה להעניק הערכה לטכנאי של טורנדו, ובמקום השלישי, קק"ל שרים "אהבה בסוף הקיץ" בגרסה משלהם לקראת אירועי 'כוכבים ביער'. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: בנק הפועלים |GITAM BBDO
במקום הראשון: אירנה מפרגנת להילה רוקח שהיא מצליחה לנג'ל בין כל כך הרבה משימות, עד שהיא מגלה שזה בעצם העוזר הפיננסי האישי של בנק הפועלים.
מקום 2: טורנדו אינווטר |McCann תל אביב
במקום השני: טורנדו עדיין מסרבים לרדת מהמקומות הראשונים בדירוג מדי שבוע, והפעם נעמי לבוב כאן כדי לפרגן ולתת הערכה לטכנאי של טורנדו.
מקום 3: קרן קיימת לישראל |LEADOgilvy
במקום השלישי: קק״ל עושים גרסה משלהם לשיר האהוב "אהבה בסוף הקיץ" לקראת אירועי הקיץ שלהם כאות הערכה על הגבורה והחוסן של הציבור הישראלי.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
