מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: פריגת | BBR - באומן בר ריבנאי

המסע של שלום מיכאלשווילי והשחקנית עלמה קיני להפצת הפריגתולוגיה נמשך. הפרסומת שכבשה את הדירוג בשבוע שעבר נשארת בצמרת לשבוע נוסף.

משרד פרסום: BBR - באומן בר ריבנאי | לקוח: פריגת | שם הפרסומת: פריגתולוגיה | צוות שיווק: דפנה פרבר, לירון אורנשטיין, שאנל בן דוד, אוסנת רוזנבלט | סמנכ"ל קריאייטיב: יגאל עזרא | מנהל קריאייטיב: עדי פרחי | צוות קריאטיב: שובל דר, אמיר שירצקי | סמנכ"ל לקוח: רן דנינו | אסטרטגיה: הדס דובלין, אסף נרסון | סופרוויזרית: איילת יפת | תקציבאית: נילי ויס | הפקה: איריס ישראלי, נורית רימון | חברת הפקה: גוסטבו הפקות | משרד מדיה: יוניון מדיה | מנהלי קמפיין של משרד המדיה: איילת נקר, בר גלאי

 

מקום שני: בנק הפועלים | GITAM BBDO 



משרד פרסום: GITAM BBDO | לקוח: בנק הפועלים | שם הפרסומת: משכנתאות | סמנכ"ל שיווק: יגאל ברקת | מנהל פרסום: אודט אוחנה, יובל יצחקי | מנהל קריאייטיב: איה בכור קוחניצקי, רון ליטני | מנהלי לקוח: אורית שצברג, סתיו שרוני, דור שגב | הפקה: אלון שמואלוף, נועה נורליאן | משרד מדיה: OMD | מנהל קמפיין של משרד המדיה: דיקלה אדרי

מקום שלישי: סנו מקסימה | ברוקנר יער לוי 
| אדלר חומסקי & ורשבסקי

משרד פרסום: ברוקנר יער לוי | לקוח: סנו מקסימה  שם הפרסומת: סנו מקסימה בייבי | סמנכ"לית שיווק: תמר לנדסברג | מנהל פרסום: ציפי פצ'ניק | מנהל קריאייטיב: יורם לוי | צוות קראיטיב: אסף אפלבויים, דניאל זיקרי, קובי כהן | מנהל לקוח: גל בר, מיכל נעים | מנהלת הפקה: אביבית שבת | חברת הפקה: יורם בן יאיר
 

על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%