תפסיקו לחפש: ביטוח 9 הגיעה לראש דירוג קקטוס הזהב
במקום הראשון אודי כגן ו''אביו'' יחד עם ביטוח 9, במקום השני, שלישיית מה קשור מגלים את פרטנר TVּ מסטטיק ובמקום השלישי, מקדונלד'ס עם הארוחה של FRIENDS. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025: קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: ביטוח 9|גליקמן שמיר סמסונוב | publicis
במקום הראשון: אודי כגן ו''אביו'' שוב מנסם למצוא את הביטוח רכב המשתלם ביותר, והפעם בעיתון. לבסוף הם מוציאים את ביטוח 9 המשתלם ביותר.
מקום 2: PARTNER | תל אביב McCann
במקום השני: שליישית מה קשור יוצאת לעוד מבצע חילוץ, ועל הדרך הם פוגשת את סטטיק ומתפתה להצעה של פרטנר TV+.
מקום 3: מקדונלד'ס| יהושע/TWBA
במקום השלישי: מקדולד'ס יוצאים עם ארוחת FRIENDS במהדורה מוגבלת - במיוחד למעריצי הסדרה הנוסטלגית.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?

על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%