מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: חנניה | מקאן תל אביב

חנן בן ארי והגרסה המותאמת שלו לשיר "חנניה" לא מסתפקים בשבוע אחד וממשיכים לשבוע שני במצעד. המילים הכיפיות והקצב המתקתק משאירים את הפרסומת בצמרת הדירוג. 

משרד פרסום: מקאן תל אביב | לקוח: אל על |  שם הפרסומת: חנניה | סמנכ"ל שיווק ודיגיטל: נדב חנין | מנהלת תקשורת שיווקית- לי בן חמו | ראש אגף שיווק ודיגיטל- אופיר גולדמן | מנהל קריאייטיב: רן אלון | מנהל לקוח: בת אל אסייג ורוני בן אבי | הפקה: ראבל | משרד מדיה: UM | מנהל קמפיין של משרד המדיה: מיכל ליבסקינד, רועי קון

מקום שני: פרטנר | מקאן תל אביב

משרד פרסום: מקאן תל אביב | לקוח: פרטנר |  שם הפרסומת: סיב דובשנייה | סמנכ"ל שיווק: אסף אביב | מנהל אגף תקשורת שיווקית: יונתן רגב | מנהל פרסום: שירן רחמים | מנהל קריאייטיב: סיגל עבודי, יונתן טייטל, אסא קרן, מאי אידי, אוסקר מנדל וליאל קריסמן | מנהל לקוח: דפנה אנגל, עמר יהב, טל אשכנזי וח'דרה ענאבוסי | הפקה: POV, גלעד גדיש ואושרי תורג'מן | משרד מדיה: דורן זכאי ואור דרור | מנהל קמפיין של משרד מדיה: יוניברסל מקאן

 

מקום שלישי: דיסקונט | אדלר חומסקי & ורשבסקי

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי | לקוח: בנק דיסקונט | שם הפרסומת: דיסקונט עוזר לכם להילחם במינוס | מנהלת השיווק: סביון בר-סבר | מנהלת פרסום: יעל ברמק | משנה למנכ"ל וניהול לקוח ראשי: אלעד הרמל | משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: טל ריבן | סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס | מנהל קריאייטיב: קובי כהן | מנהלת לקוח: דניאל טובלי פלד | משרד מדיה: מדיהקום | הפקה: מולה



על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%