גיבורי מד״א מטפסים לפסגת קקטוס הזהב
במקום הראשון: הצצה מרגשת לגיבורי מד״א שמצילים חיים מאז השבעה באוקטובר, אחריהם משטרת ישראל עם סיפור מעורר השראה על שוטרת שהצילה חיי אדם, ובמקום השלישי, חיים כהן עם סאנו ספארק אקשן ספריי שמראה שכשהתוכנית נגמרת, האקשן האמיתי מתחיל. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: ארגון ידידי מגן דוד אדום
במקום הראשון: הצצה מרגשת לעולמם של גיבורי מד״א, הצוותים שהיו שם עבור הנפגעים והצילו חיים ללא הפסקה מאז השבעה באוקטובר.
מקום 2: משטרת ישראל |לפמ
במקום השני: משטרת ישראל ממשיכה את קמפיין הגיוס עם סיפור מעורר השראה על שוטרת שהצילה חיי אדם במהלך שירותה.
מקום 3: סנו | BRUCKNER YAAR LEVI
במקום השלישי: חיים כהן מראה לנו שכשהתוכנית מסתיימת, האקשן האמיתי מתחיל, כשהוא עובר לנקות הכול עם סאנו ספארק אקשן ספריי.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

