מבצע גיוס: טורדנו מככבים במקום הראשון בקקטוס הזהב
טורנדו מובילים עם נעמי לבוב שמגייסת שכן לעבור לטורנדו אינוורטר. MAX תופסים את המקום השני עם שחר חסון שדופק על שולחן בשביל הלוואה. מקדונלד'ס במקום השלישי עם השקת דילים משתלמים במיוחד. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: טורנדו |McCann תל אביב
במקום הראשון: טורנדו ונעמי לבוב לא מפסיקים לככב במקומות הראשונים בקקטוס הזהב, והפעם בזכות קמפיין שמגייס עוד שכן למזגן אינוורטר.
מקום 2: MAX - כרטיסי אשראי |McCann תל אביב
שחר חסון מתאמן עם סאנסיי על דפיקה בשולחן כדי לשפר תנאי הלוואה, אבל לוסי ו-MAX מזכירים לו שזה מיותר אצלם, וכך קוטפים את המקום השני בדירוג.
מקום 3: מקדונלדס |יהושע/ TWBA
מקדונלד'ס משיקים דילים חדשים ומפתים במיוחד שמביאים אותם אל עבר המקום השלישי בדירוג קקטוס הזהב.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

