מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: שופרסל | GITAM BBDO

השכנים עדין מציקים לאירנה. הם מנסים, הם נדחפים, הם נדבקים, ושום דבר לא מרחיק אותם ממנה - גם לא בסדר פסח. וכן, הפרסומת הזו כבר שבוע שני בפסגה.

משרד פרסום: גיתם BBDO | לקוח: שופרסל | סמנכ"ל שיווק: זיו קסלמן | מנהלת יח' תקשורת שיווקית: רוית קונצרני | מנהלת שיווק: שיר אשכנזי | מנהל פרסום: ניקול ביליק | סמנכ"ל קריאייטיב: ערן טלמור | מנהל קריאייטיב: אמיר אסייג | צוות קריאייטיב: עדי זוהר, אביעד רוזנברג, גבריאלה אלקיים ודס שטיין | סמנכ"ל לקוחות: רועי תורגמן | סופרוויזירית: שובל ברנט צורף | צוות ניהול לקוח: שני שפירא, דר שמעוני ומאיה כרמון | הפקה: מיאלמה | מפיקים: נועה נורליאן ואלון שמואלוף | משרד מדיה: TMF ואושן | מנהל קמפיין של משרד המדיה: דפנה גורן, אביטל דיין, דורין מור ודניאל אלאלוף 

מקום שני: קפה טורקי עלית | באומן בר-ריבנאי



משרד פרסום: באומן בר-ריבנאי | לקוח: קפה טורקי- עלית קפה | מנהל שיווק: עפרי שבו | מנהלת תחום שיווק טורקי: לילך דולב | מנהלת מותג טורקי: יערית לוי | קריאייטיב: יגאל עזרא, ענת יצחקי אבו, עדי זיו, בנאל שקורי | ניהול לקוח: חן קופל, שירה בן חמו | הפקה: בר עמית | משרד מדיה: יוניון | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: רותם ליס, דנה מנור, עדן הרוש

 

מקום שלישי: קניוני עופר | McCann

משרד פרסום: מקאן תל אביב | לקוח: קניוני עופר- מליסרון | סמנכ"ל שיווק: גיא אבן | מנהל פרסום: טלי בראל מרגלית | מנהל קריאייטיב: סיגל עבודי, אסא קרן, יונתן טייטל, אלינה שוורץ וליאל קריסמן | מנהל לקוח: דפנה אנגל, גל סובול ודנה פז | הפקה: מיאלמה, גלעד גדיש ואושרי תורג'מן | משרד מדיה: יוניברסל מקאן | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: יוני עזר ושחר ששון

 

 
על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%