N12
פרסומת

בחירה שמשנה חיים: קמפיין הגיוס של המשטרה במקום הראשון

בראש הדירוג ניצבת משטרת ישראל עם קמפיין גיוס אישי ומרגש. אחריה, במקום השני, מופיעה הפרסומת של שלמה ארצי ומשרד רוה''מ, המשתמשת במוזיקה ובתמונות הנופלים כדי לציין שנתיים לאירועי השבעה באוקטובר ולמלחמת "חרבות ברזל". ואילו במקום השלישי אגף השיקום במשרד הביטחון ועידן עמדי, הממשיך להושיט יד ולעודד שיח על פציעות נפשיות. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב
Business
פורסם:
קקטוס 8.10
הקישור הועתק

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע? 

מקום 1: משטרת ישראל | לפמ

במקום הראשון: משטרת ישראל מקדמת קמפיין גיוס חדש המשתמש בסיפור אישי של שוטרת כדי להדגים את חשיבות התפקיד, לאחר שהשוטרת הצילה חיי אדם במסגרת שירותה.

מקום 2: משרד ראש הממשלה | לפמ

במקום השני: שלמה ארצי ומשרד רוה''מ עם פרסומת המוקדשת לציון שנתיים לאירועי השבעה באוקטובר ולמלחמת "חרבות ברזל", בעזרת מוזיקה ותצלומי מדבקות הנופלים.

 מקום 3: מפעל הפיס | GREY (אדלר-חומסקי & ורשבסקי)

במקום השלישי: אגף השיקום במשרד הביטחון ועידן עמדי נשארים בדירוג עם פרסומת המתמקדת בסיוע למי שמתמודד עם פציעות נפשיות כתוצאה משירותו. המסר העיקרי: קריאה להיעזר בתמיכה ולא להתמודד לבד עם הקשיים.

ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג? 

                            

פרסומת

 
על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%