ניצחון מתוק: טרה שוב מובילה את דירוג קקטוס הזהב
במקום הראשון: טרה נשארת בפסגה עם משקה צמר גפן בלי סוכר, אחר כך אודי משנה את דעתו של אביו כשמחיר ביטוח 9 נכנס לתמונה, ובמקום השלישי נעמי לבוב שוב מסתבכת עד שטורנדו שולחים טכנאי תוך יום לתקן את המצב. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: טרה |publicis | גליקמן שמיר סמסונוב
גם השבוע טרה מככבת במקום הראשון עם משקה צמר גפן חדש שגונב את ההצגה למאכל הקלאסי וזה עוד כשהוא ללא סוכר.
מקום 2: ביטוח 9 | publicis | גליקמן שמיר סמסונוב
במקום השני: אודי שוב מנסה לשכנע את אביו לעזוב את ביטוח הרכב של החבר הנחצ'ש שלו, שבטוח שהוא הכי טוב עד שהוא רואה את המחיר של ביטוח 9 ומתחרט.
.
מקום 3: טורנדו | McCann תל אביב
נעמי לבוב שוב נקלעת לצרה עם המזגן, והפעם כשהכלב אכל לה גם את השלט וגם את הטלפון. טורנדו מגיעים להציל את המצב עם טכנאי תוך יום, וכך נוחתים במקום השלישי בדירוג קקטוס הזהב.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
