טעות במספר: ביטוח 9 מגיעים למקום הראשון בדירוג
במקום הראשון, ביטוח 9 עם שיחת הטלפון שהשתבשה. במקום השני, בזק בוחנת את גבולות ה-AI שלה עם דדי ועדי אשכנזי. עוזרים לעדי חבשוש להפסיק להתבאס מהבירוקרטיה הבנקאית. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: ביטוח 9 | publicis | גליקמן שמיר סמסונוב
במקום הראשון: שיחת טלפון בין אודי כגן לאמו משתבשת כשאביו והחברים מצטרפים בטעות לקו, מה שהם לא יודעים הוא שכולם שומעים את הרכילות על ביטוח הרכב, רק בגלל שלא עשה ביטוח בביטוח 9.
מקום 2: בזק | GREY (אדלר-חומסקי & ורשבסקי
בזק קוטפת את המקום השני עם פרסומת שבוחנת את גבולות יכולות ה-AI שלה, בשילוב הופעה משותפת של דדי ועדי אשכנזי עם ביצוע מסקרן במיוחד.
מקום 3: בנק מזרחי טפחות| ראובני פרידן
במקום השלישי: מזרחי-טפחות עם פרסומת שבה עדי חבשוש מקבלת סוף סוף פתרון לבנקאי שלא ראה אותה, ומגלה חוויית שירות אחרת לחלוטין לאחר המעבר לבנק.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
