אין נחמה לכינה: Wolt צדים את המקום הראשון בקקטוס הזהב
במקום הראשון, אלישע ואורלי זילברשץ־בנאי מגלים שגם לכינה נחמה יש פתרון בוולט. במקום השני, עדי חבשוש עם מזרחי טפחות בשיר נוגע ללב על מאבק מול הביורוקרטיה הבנקאית. ובמקום השלישי, דדי ועדי אשכנזי מנסים להבין עם מהפכת ה־AI של בזק. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: McCann תל אביב| Wolt
במקום הראשון: אלישע ואורלי זילברשץ בנאי מגלים שיש אפילו פתרון לכינה נחמה בWolt.
מקום 2: בנק מזרחי טפחות |ראובני פרידן
במקום השני: עדי חבשוש בשיר מרגש לבנקאים שלא רואים אותה, והיא צריכה להילחם שיטפלו בה, עד שהיא מגלה את השירות של בנק מזרחי טפחות.
מקום 3: בזק | GREY (אדלר-חומסקי & ורשבסקי)
במקום השלישי: דדי ועדי אשכנזי מנסים להבין עוד לאן תגיע מהפכת ה-AI המתקדמת של בזק.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

