מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: טרה | גליקמן שמיר סמסונוב Publicis

תסריט ואנימציה: ניר וגלי | מנכ"ל קריאייטיב ושותף: יגאל שמיר | מנהל קריאייטיב: ניר אמבר | קופירייטר: אבנר רסל | ארט: ניצן אמיר | סמנכ"לית לקוחות: עירית פסטרנק | סופרוויזרית: מורן ג'וליאן | תקציבאית: דנה סנהדראי | מפיקה: נטע פרץ | סטודיו: עינת שבו ואלעד שרון | מדיה: איילת נקר, בר גלאי, אוולין אליאב ולטם שפירא | לקוח: טרה | מנהלת חטיבת החלב: צופית אשכנזי | מנהלת שיווק טרה: פנינית דניאלי | מנהלת מותג: מיכל מוסלי | מנהלת מותג: מאיה שגיב | חברת הפקה: ג׳ימיני קריאייטיב | בימוי: בן בכר | בימוי ועיצוב אנימציה: גלי אדלבאום | תסריט: ניר גרבר | אנימציה: מתן ים, טל גדון | מפיק אחראי: קובי הופמן | מפיק בפועל: ניצן בידרמן | סמנכ"לית לקוחות: מרינה גופר | צלם: מנו קדוש | סט דרסרית: רחלי לוין | מעצבת מזון: נועה קרניק | דיבוב: גלי אפלבאום, ניר גרבר, נגה גרבר וערן מור

מקום שני: פריגת | BBR Saatchi & Saatchi

 

 משרד פרסום: באומן בר ריבנאי | לקוח: פריגת | צוות השיווק: דפנה פרבר , שאנל בן דיין, אוסנת רוזנבלט | מנכ"לית משרד פרסום: שלי שמיר קינן | סמנכ"ל קריאייטיב: יגאל עזרא | מנהל קריאייטיב: עדי פרחי | צוות קריאייטיב: שובל דר, אמיר שירצקי | סמנכ"ל לקוח: רן דנינו | סופרוויזרית: איילת יפת | ניהול לקוח: נילי ויס | אסטרטגיה: הדס דובלין, אסף נרסון | מפיקה: נורית רימון | הפקה: גוסטבו הפקות | במאי: בן בכר | משרד מדיה: יוניון מדיה - איילת נקר, בר גלאי

מקום שלישי: מזרחי טפחות | ראובני פרידן 

 

משרד פרסום: אדלר חומסקי | סמנכ"ל שיווק: מירי שאול | מנהל פרסום: גילי שחם זנגו | מנהל קריאייטיב: קובי כהן | מנהל לקוח: חני קדוש, עמית אסנהיים, קורן הירשברג | הפקה: מיאלמה | משרד מדיה: מדיה קום | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: יאנה קוליק

 
על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%